נייד: 050-4004977

טלפון: 074-7045959

כיצד מגדילים את הסיכוי להצלחה בתביעות הביטוח?

4 עצות חשובות, שניה לפני שמגישים תביעת ביטוח:

מבוטחים שמעוניינים להגיש תביעה לחברת הביטוח כדי לקבל תשלום מכוח פוליסת הביטוח
חייבים לפעול בהתאם לתנאי הפוליסה ונהלים שונים כדי שחברת הביטוח תתחיל בהליך בדיקת
הזכאות. מה ניתן לעשות כדי שלא לחוות מפח נפש וכדי שתוכלו לממש את הזכויות הביטוחיות
המגיעות לכם, להגדיל את סיכויי התביעה ולהשיג את התוצאה הרצויה מבחינתכם ו? הנה 4 טיפים
שיעזרו לכם לקבל את תשלומי הביטוח המגיעים לכם.

  1. ערבו את סוכן הביטוח:
    סוכן הביטוח אינו קיים רק בכדי למלא תפקיד פרוצדוראלי בעת רכישת הפוליסה.
    המיומנות, הידע והניסיון העומד לרשות הסוכן שלכם – יסייעו לכם לקבל תמונת מצב בהירה, בכל
    הנוגע לסטטוס התביעה.
    בנוסף, סוכן הביטוח יסייע בעת מילוי המסמכים כהלכה, ולא פחות חשוב – ביצירת ההתקשרות
    ובניהול התהליך, אל מול חברות הביטוח .
  2. קראו בעיון את פוליסת הביטוח:
    זה לא קריא. זה בלתי ניתן לעיכול. נכון.
    ועדיין. עשו מאמץ, ערבו את סוכן הביטוח שלכם, ובקשו ממנו להצביע על
    החלקים החשובים ביותר בחוזה.
    חלק נכבד מהתשובות החשובות ביותר – קיים שם.
  3. אל תהססו לבקש עזרה:
    חברות הביטוח מעמידות מחלקות שירות לקוחות, שתפקידם הוא בדיוק זה –
    לספק שירות יעיל, ברור ואדיב ללקוח .
    לרוב, נציגי השירות של חברות הביטוח "בקיאים בחומר", מבינים את התהליך וידעו לספק מידע
    יקר ערך בשלבי הגשת התביעה הראשוניים .
  4. ערבו יועץ מומחה חיצוני
    יועצי ביטוח בריאות וסיעוד חיצוניים, מהווים מכרה של זהב.
    ברשותם מידע עדכני בכל הנוגע לביטוח, תביעות ביטוח וזכויות.
    לסיכום:
    לכל מקרה של תביעה אני ממליץ לכם להתייעץ איתי. אינני מחויב לחברות הביטוח אלא רק לכם.
    מבטיח לספק עבורכם הכוונה ועצה טובה, המסייעת משמעותית להגדלת אחוזי ההצלחה
    מהתביעה.
    *אין לראות באמור לעיל תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או ייעוץ המותאם לצרכי הלקוח.